Gratis verzending vanaf €75,-


Help pagina

Mijn bestelling

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, behandelen wij alle orders binnen enkele minuten na plaatsing. Dit houdt in dat we (vaak) geen veranderingen in een bestelling kunnen aanbrengen nadat je de order bij ons hebt geplaatst. Dat geldt voor zowel het aanpassen van afleveropties (en afleveradres) als het aanpassen van de betaalmethode.

Heb je vragen over het bovenstaande? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat wij je van advies kunnen voorzien.  

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Allereerst onze excuses; dat was natuurlijk niet de bedoeling! Je kunt het item terugsturen in ruil voor het gewenste artikel of het volledige aankoopbedrag. Voor het starten van dit proces, stuur een mailtje naar: shop@cgdlondon.com.

Hoe komt het dat mijn bestelling er langer over doet?

Mocht je vragen hebben over de levertijd, stuur dan gerust een mailtje naar shop@cgdlondon.com

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk kan dat! We snappen dat je graag iemand wilt verrassen en het pakketje direct op een ander adres wilt laten bezorgen. Kies bij het invullen van het afleveradres voor het adres van de ontvanger. Neem gerust even contact op met onze klantenservice wanneer je problemen ondervindt met het invullen van de gegevens – wij helpen je graag verder!

Mijn bestelling

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, behandelen wij alle orders binnen enkele minuten na plaatsing. Dit houdt in dat we (vaak) geen veranderingen in een bestelling kunnen aanbrengen nadat je de order bij ons hebt geplaatst. Dat geldt voor zowel het aanpassen van afleveropties (en afleveradres) als het aanpassen van de betaalmethode.

Heb je vragen over het bovenstaande? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat wij je van advies kunnen voorzien.  

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Allereerst onze excuses; dat was natuurlijk niet de bedoeling! Je kunt het item terugsturen in ruil voor het gewenste artikel of het volledige aankoopbedrag. Voor het starten van dit proces, stuur een mailtje naar: shop@cgdlondon.com.

Hoe komt het dat mijn bestelling er langer over doet?

Mocht je vragen hebben over de levertijd, stuur dan gerust een mailtje naar shop@cgdlondon.com

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk kan dat! We snappen dat je graag iemand wilt verrassen en het pakketje direct op een ander adres wilt laten bezorgen. Kies bij het invullen van het afleveradres voor het adres van de ontvanger. Neem gerust even contact op met onze klantenservice wanneer je problemen ondervindt met het invullen van de gegevens – wij helpen je graag verder!

Kan je niet vinden wat je zoekt?